Další informace
| Výrobce | |
|---|---|
| Česká předloha | |
| Měřítko | |
| Počet náprav | |
| Hnaných náprav | |
| Bandážovaných náprav | |
| Zvuk | Bez zvuku |
| Epocha | |
| Osvětlení | |
| Vlastnická dráha | |
| Předobjednávka | |
| Skladem | |
| Délka přes nárazníky | |
| Sleva | |
| Stavebnice | |
| Balení |
Original price was: 1 651 Kč.1 403 KčCurrent price is: 1 403 Kč.
| Výrobce | |
|---|---|
| Česká předloha | |
| Měřítko | |
| Počet náprav | |
| Hnaných náprav | |
| Bandážovaných náprav | |
| Zvuk | Bez zvuku |
| Epocha | |
| Osvětlení | |
| Vlastnická dráha | |
| Předobjednávka | |
| Skladem | |
| Délka přes nárazníky | |
| Sleva | |
| Stavebnice | |
| Balení |
Nová konstrukce modelu s velkým množstvím detailů a mnoha samostatně aplikovanými díly. Příprava pro interiérové osvětlení. Prototyp: lehátkový vůz 2. třídy určený pro mezinárodní dopravu dle úmluv RIC a MC na hlavních tratí s rychlostí 120 km/h. Vůz je opatřen pensylvánskými podvozky jhy, má 9 oddílů a postranní chodbu, jednotlivý sedadla lze upravit na lůžka. Počet vyrobených kusů v roce 1959 byl 90 ks. Interval provozních čísel 4900 až 4989. (Po přečíslení podle UIC v intervalu 51 54 59-10 001-x až 51 54 59-10 083-x.)