Další informace
| Výrobce | |
|---|---|
| Česká předloha | |
| Měřítko | |
| Počet náprav | |
| Hnaných náprav | |
| Bandážovaných náprav | |
| Napájecí systém | |
| Zvuk | Se zvukem |
| Epocha | |
| Osvětlení | |
| Vlastnická dráha | |
| Předobjednávka | |
| Předběžný termín | |
| Skladem | |
| Délka přes nárazníky | |
| Stavebnice |
11 993 Kč
| Výrobce | |
|---|---|
| Česká předloha | |
| Měřítko | |
| Počet náprav | |
| Hnaných náprav | |
| Bandážovaných náprav | |
| Napájecí systém | |
| Zvuk | Se zvukem |
| Epocha | |
| Osvětlení | |
| Vlastnická dráha | |
| Předobjednávka | |
| Předběžný termín | |
| Skladem | |
| Délka přes nárazníky | |
| Stavebnice |
Předloha: Těžká nákladní elektrická lokomotiva řady 193 Německých spolkových drah (DB). Základní barva chromoxidová zelená. Šest pískovačů, Indusi. Provozní číslo lokomotivy 193 008-0. BD Stuttgart, Bw Kornwestheim. Provozní stav kolem roku 1976. Model: S digitálním dekodérem a rozsáhlými zvukovými a světelnými funkcemi. Regulovaný vysoce výkonný pohon se setrvačníkem, centrálně instalovaný. Dvě nápravy v každém podvozku poháněné přes kardanovou hřídel. Bandáže. Třísvětelné světlomety a dvě červená koncová světla se mění v závislosti na směru jízdy, v klasickém provozu, digitálně přepínatelné. Světlomety na straně lokomotivy 2 a 1 lze samostatně digitálně vypnout. Pokud jsou světlomety vypnuté na obou stranách lokomotivy, bude dvojité A světlo fungovat na obou stranách. Osvětlení kabiny strojvedoucího lze digitálně spínat v závislosti na směru jízdy. Osvětlení bezúdržbovými teplými bílými a červenými světelnými diodami (LED). Separátně dosazená madla. Kabiny strojvedoucího a strojovna s reliéfním interiérem. Připojitelné brzdové hadice a imitace šroubovek jsou součástí dodávky samostatně. Kinematika krátkého spřáhla s šachtou de NEM. Není určeno pro děti do 15 let.